Rådgivning

Du ved, at det kan være både tidskrævende og dyrt at sende dine medarbejdere på efteruddannelse. Derfor er det vigtigt, at du kender til alle dine muligheder for at søge tilskud fra kompetencefonde og godtgørelse for den tid, dine medarbejdere er på kursus
(VEU-godtgørelse).
Så sikrer du, at I ikke går glip af de tilskudsmuligheder, der er.
Niveau 2 kalder vi for rådgivning.

Vælger du niveau 2, tilbyder vi 2 årlige vejledningsmøder - online eller fysisk afhængig af, hvad der passer bedst ind i din hverdag. Under møderne vejleder vi bl.a. om din virksomheds muligheder for at efteruddanne medarbejdere, og vi skaber et overblik over de kurser, der kan være relevante for jer.
Det handler nemlig om at matche kurser med jeres behov.

Det er op til dig, om du ønsker at deltage alene, eller om du vil have en eller flere kollegaer med til møderne. 

Derudover sørger vi for vejledning ift. at søge tilskud for den tid, dine medarbejdere er på kursus (VEU-godtgørelse) samt kompetencefonde - og derfor er du altid sikret, at der er styr på tilskud og refusioner, når du efteruddanner dine medarbejdere. 

På dette niveau kan du også gøre brug af vores kursus-hotline. 
Det betyder, at du altid kan komme i kontakt med AMU Danmarks medarbejdere, som kan svare på yderligere spørgsmål, yde support og rådgive.
Det er selvfølgelig stadig helt gratis.

Du kommer i kontakt med vores kursus-hotline via tlf.: 2222 3444.

Sådan kommer du i gang

Start med at tage kontakt til AMU Danmark og planlæg tidspunkt og sted for det første møde - vi kommer gerne ud til dig.
Herefter igangsættes en simpel proces bestående af 2 trin: 

  1. Indledende møde
    Efter du har taget kontakt til os, præsenterer vi vores koncept. Vi vejleder bl.a. om din virksomheds muligheder for at søge godtgørelse og kompetencefonde, og vi skaber et overblik over kurser, der danner grundlag for et kursusmatch.

  2. Det praktiske arbejde
    Efter vores første møde vil vi have behov for bl.a. fuldmagter og rettigheder, så vi sikrer den bedste vejledning ift. søgning af lønrefusion og kompetencefonde. Derfor skal du i denne fase afse nogle få ressourcer. 


Efter trin 2 afsluttes vores samarbejde ikke. Vores service er vedvarende, og derfor gentager vi de forskellige trin efter behov, så du fremover altid får den vejledning, hjælp og tryghed, du behøver, når du skal efteruddanne dine medarbejdere.

Udover disse trin er du selvfølgelig altid velkommen til at række ud til AMU Danmark ved behov for yderligere hjælp og vejledning. Du kan med fordel gøre brug af vores kursus-hotline. 

Vi foretrækker et langvarigt samarbejde med gensidig tilfredshed. Derfor sørger vi også løbende for at evaluere processen.
Læs mere
Full-service-ttil-hjemmeside_(1)_(2)